검색 방법   
제목: Suck My Dick
가수: lil` kim



Uh, uh, uh
Uh, uh, uh

To all my motherfuckin' gettin' money hoes
Used to clothes
And all my ghetto bitches in the projects
Coming through like bulldozers
No, we ain't sober
Bum bitches know better than to start shit
Niggas love a hard bitch
One that get up in a nigga's ass quicker than an enema
Make a cat bleed then sprinkle it with vinegar
Kidnap the senator
Make him call his wife and say he never coming home
Kim got him in a zone beating they dicks
Even got some of these straight chicks rubbing their tits
*laughs
What? I'm loving this shit
Queen Bitch!
What bitch you know can thug it like this?
Imagine if I was dude and hittin' cats from the back
With no strings attached
Yeah nigga, picture that!
I treat y'all niggas like y'all treat us
No Doubt! Ay yo, yo
Come here so I can bust in ya mouth

1 - [Lil' Kim](Mr. Bristal)
(Ay yo, come on here bitch)
Nigga FUCK YOU
(No, FUCK YOU BITCH)
Who you talking to?
(Why you actin' like a BITCH?)
Cause y'all niggas ain't shit
And if I was dude
I'd tell y'all to suck my dick

Repeat 1

[Lil' Kim]
No, no, no, no
All I wanna do is get my pussy sucked (Nigga!)
Count a million bucks in the back of an armor truck
While I get you fucked up off the T.O.N.Y.
The BX, the chron-chron
And the list goes on and on
(On and on and on)
Like Erykah Badu
Once he drink the Remi down
Ooh I got this nigga now
He asked me did I love him
I said what came to mind like niggas be doing
Yeah baby, I love you long time
Look I ain't tryin' to suck ya
I might not even fuck ya
Just lay me on this bed and give me some head
Got the camcord layin' in the drawer where he can't see
Can't wait to show my girls he sucked the piss out my pussy
Been doin' this for years, no need to practice
Take lessons from the Queen and you'll know how to mack this
Niggas know he gave me all his cake
I peeled the Benji's off and threw the singles back in his face

Repeat 1 (2x)

[Lil' Kim]
I'mma keep it real
For the dough I might kill
I'm try-na see my face on a hundred dollar bill
Met this dude name Jaleel at this Abdulla fight
He said he'd pay me ten grand just to belly dance
Cum all on his pants
I met him at the studio
He showed up with his homeboy named Julio
I said 'Whoa! Who's the other guy?'
Hope you know you paying extra for this fuckin' third eye
Something about him, I knew he was a phony
Put the burner in his mouth
'Fool, Give me my money!'
He was just a nigga frontin' like he knew mad stars
In his homeboy's whips like he got mad cars
Niggas ain't shit but they still can trick
All they can do for me is suck my clit
I'm jumpin' up and up after I cum
Thinkin' they gon' get some pussy but they gets none

Repeat 1 fade out


-----------------
Suck My Dick
lil` kim



가수
제목
정확한 가수,제목이 필요할 수 있습니다.
*lil` kim 다른 가사
Can You Hear Me Now? (feat. Missy Elliott)  가수:Lil` Kim
Cell Block Tango (He Hat It Comin)  가수:Lil` Kim
Magic Stick  가수:Lil` Kim
Doing It Way Big  가수:Lil` Kim
Hollyhood Skit  가수:Lil` Kim
Gimme That - (with Maino)  가수:Lil` Kim
Gimme That (Feat. Maino)  가수:Lil` Kim
Suck My D**K  가수:Lil` Kim
Lady Marmalade  가수:Lil` Kim
(When Kim Say) Can You Hear Me Now?  가수:Lil` Kim
(When Kim Say) Can You Hear Me Now? (feat. Missy Elliott)  가수:Lil` Kim
Last Day  가수:Lil` Kim
Spell Check  가수:Lil` Kim
Can You Hear Me Now?  가수:Lil` Kim
Lighters Up  가수:Lil` Kim
Lighters Up (Original Main - Nationwide Ver.)  가수:Lil` Kim
I`m Human  가수:lil` kim
Don`t Mess With Me  가수:lil` kim
Queen Bitch Pt. 2  가수:lil` kim
She Don`t Love You  가수:lil` kim

인기 가사 TOP 100  연도별 인기 가사  라디오 방송 듣기
Copyright ⓒ 좋은 가사 검색, 2020 (가요,팝송 가사검색)