검색 방법   
제목: The Looters
가수: Ice Cube


(with Ice-T)



[Opening Dialogue Cast of Starring Characters:]
[Cletus = Tiny Lister]
[King J.= Ice-T]
[Savon = Ice Cube]
[Raymond = Bruce A. Young]
[Opening Dialogue: a quote from 1992 St. Louis Trespass Movie]

[King James]
Yo Savon, you're my man and everything else
But you just can't run up in this building and shoot
And fools got my brother hostage, man

[Savon] Fuck that!!

[King James]
I don't want nobody shoots 'til I say so, you understand?
I'm running this crew

[Savon]
And you ain't running shit but your mouth
Cause shit ain't worked all day and it's on

[Hook: DJ Muggs scratching quotes below]
Ugh, YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Ugh, YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]

[Ice Cube]
Five niggaz on the roof with the proof
And one went out
White boy wanna know what it's all about
Back in St. Louis
Down with King James so everybody knew us
Who that wanna do us? - GOOSE!!
The first motherfucker done went loose
Catch him on the roof, got my news from my Deuce Deuce
Savon, can't be clowned

[Ice-T]
Saw the motherfucker got the critical beat down
On and on the drama continues to ring
For me, I'm known as James the King
I got a partner by my right hand
Though Savon is the hype man
But he thinks that he can do something I can't do
"What's that?" - command the crew
Now, I'm finding out who was really true
Two white boys got my brother on a hostage's tip

[Ice Cube]
Fuck that, I wanna give them full clips
So you better stay calm with the shooters
Ugh, and here come the looters

[Hook: DJ Muggs scratching quotes below]
Move it
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Move it
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]

[Ice Cube]
Ugh, bailed through the skylight
He spends some time, so could you give me a highlight
White boy got to stick his nose in, claimed he seen nothing
Got to break him off something
Rushed down the steps, hands up, sound dumb
Shaking like a bitch is how we found him
Showed him the Machete, he stepped back from the riot
Claimed he ain't never seen a nigga like that
With Don and Cletus, we stepped about seven for two
And I'm the meanest motherfucker in my crew
Do him, boom, hit another shot
Ran for cover [Gun Shot]

[Ice-T]
Awww shit, got my little brother
I'm not nice tonight, cause you got me in a Gun Fight
Yeah, the cap peeler, big drug dealer
I already had to kill the man
Called up Raymond who is crazy as I am
He got the ammo', he got much guns
Trunk the funk, now, my posse is ready to pump the chumps
I wanna kill them suckers badder than any of them
Let them showed me my brother's health
Savon, don't care, he is my nightmare
I'm trying to slow him up

[Ice Cube]
I wanna blow them up
So you better stay calm with the shooters
Motherfucker

[Hook: DJ Muggs scratching quotes below]
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Move it
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Move it

[Ice Cube]
Pour more juice to the scene
Cause Raymond got a trunk full of M16s
Now, bitch give me room
He got Wickey, K.J. and Luther and White Moon
Cletus and Savon
Seven motherfuckers that drag like Ping Pong

[Ice-T]
There's a lot of bullets flying
Echoes screeching, there's a lot of motherfuckers dying
All I want is my brother back
13 men in the St. Louis death track

[Ice Cube]
So you better stay calm with the shooters
The shooters, the shooters, the motherfucking looters

[Hook: DJ Muggs scratching quotes below]
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Move it
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Move it
YOU GONNA GET YOURS!! -> [Flavor Flav]
Move it

-----------------
The Looters
Ice Cube



가수
제목
정확한 가수,제목이 필요할 수 있습니다.
*Ice Cube 다른 가사
Drop Girl  가수:Ice Cube
Sic Them Youngin's On Em  가수:Ice Cube
Sasquatch  가수:Ice Cube
Dodgers Anthem 2013  가수:Ice Cube
Everythang's Corrupt  가수:Ice Cube
The Big Show  가수:Ice Cube
$100 Bill, Y'all  가수:Ice Cube
$100 Bill Y'all  가수:Ice Cube
Your Money Or Your Life  가수:Ice Cube
You Know (I'm A Ho)  가수:Ice Cube
You Know How We Do It (Remix)  가수:Ice Cube
You Gotta Lotta That (feat. Snoop Dogg) (Album Version)  가수:Ice Cube
You Gotta Lotta That  가수:Ice Cube
You Don't Wanna Fuck Wit These  가수:Ice Cube
Y'all Know How I Am  가수:Ice Cube
Why We Thugs (Album Version)  가수:Ice Cube
Why We Thugs  가수:Ice Cube
Why Me?  가수:Ice Cube
Why Me  가수:Ice Cube
When I Get to Heaven (Remix)  가수:Ice Cube

인기 가사 TOP 100  연도별 인기 가사  라디오 방송 듣기
Copyright ⓒ 좋은 가사 검색, 2020 (가요,팝송 가사검색)