검색 방법   
제목: Realest In The Game
가수: K. Michelle

Realest bitch in the game
They fucking with me 'cause I bring the pain
Realest bitch in the game
Singing my songs, don't know my name
And that's a damn shame
I ain't been the best to gain
I'mma remain the same
The realest bitch in the game
Realest bitch in the game

I'm a little different
I do what I want to
Industry don't like me 'cause I just like you
I sing for all of my girls
Who been hurt all around the world

They say I'm crazy
'Cause I'm not the type of chick they gonna let you play me
I'm not average R and B singer
I act a damn fool, I can be a flower, that designer shoes
Been through too much, I got nothing to lose
I don't give a damn 'bout you judging me
I can't help it, I'm from the streets
I really try, I'm tryna get better
I'mma take my time, I'mma get it together
Oh, listen

Realest bitch in the game
They fucking with me 'cause I bring the pain
Realest bitch in the game
Singing my songs, don't know my name
And that's a damn shame
I ain't been the best to gain
I'mma remain the same
The realest bitch in the game
Realest bitch in the game

When I sing what I sing
Y'all say that I'm ratchet
But another chick sing it
Y'all say that it's classic
Chick talk slick, but when I bust back
She wanna play victim, now that shit's wacked

They say I'm crazy
'Cause I'll never be a punk, ain't gonna let you play me
I'm not average R and B singer
I act a damn fool, I can be a flower, that designer shoes
Been through too much, I got nothing to lose
I don't give a damn 'bout you judging me
I can't help it, I'm from the streets
I really try, I'm tryna get better
I'mma take my time, I'mma get it together
Oh, listen

Realest bitch in the game
Oh, welcome back
Still no fucks given
A lot has happened for me
One thing that has remained the same
I've been keep it one hundred
Regardless all the haters
Regardless all the shit thrown
Regardless all the stuff
Regardless all that
I do this shit for the hearts, not the charge
You know what I'm saying?
I thank you all for rocking with me
Let's make history again
And to you motherfuckers that still sleeping on me
Stay your ass slick, no fucks given over here

-----------------
Realest In The Game
K. Michelle

가수
제목
정확한 가수,제목이 필요할 수 있습니다.
*K. Michelle 다른 가사
Justin Bieber  가수:K. Michelle
Loyal  가수:K. Michelle
Rated R  가수:K. Michelle
Summer  가수:K. Michelle
Realest In The Game  가수:K. Michelle
Whatever  가수:K. Michelle
Tomorrow Too Late  가수:K. Michelle
She Can Have You  가수:K. Michelle
Fuck You  가수:K. Michelle
Run The Streets  가수:K. Michelle
Put You On Game  가수:K. Michelle
I Love The Money  가수:K. Michelle
Baby Momma  가수:K. Michelle
10 Min With God  가수:K. Michelle
Devil In You  가수:K. Michelle
Heartbreak and Headboards  가수:K. Michelle
I Dont Believe  가수:K. Michelle
V.S.O.P. (Remix)  가수:K. Michelle
O Come All Ye Faithful  가수:K. Michelle
Christmas Night  가수:K. Michelle

인기 가사 TOP 100  연도별 인기 가사  라디오 방송 듣기
Copyright ⓒ 좋은 가사 검색, 2022 (가요,팝송 가사검색)